Dostava je besplatna. Minimalnu količinu za narudžbu te dostupne gradove provjeri ovdje

SVJETSKA AKCIJA!

 

TV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, ''stvarni ljudi'' koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu, ali upravo tako izgledaju naše reklame koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. 

 

Zašto smo se odlučili na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo:

 

"Ove nogometne godine potrošili smo čak sedam puta manje sredstava za izradu TV spotova u odnosu na nogometnu 2016. godinu. Smatramo da potrošači ne mare za visoku produkciju već im je najvažnije pivo, pa smo u ovom nogometnom periodu odlučili uložiti u nižu cijenu našeg Karlovačkog. Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup."


Ako još niste, svakako bacite oko na naše videe.